TRUSTPILOT 9.1/10.00

Logga in

Att handla hos oss är enkelt

Vår garanti

Vår 365-dagars garanti

Om ditt recept från optikern ändras så byter vi gärna de linser du har hemma, så länge de är oöppnade och köpta hos oss under det senaste året, mot linser med andra parametrar.

Efter att du gjort en beställning

Ändring i en order innan leverans

Har du precis gjort en beställning och upptäckt att den behöver ändras? Har din order inte skickats ännu, går det bra att göra ändringar i den. Kontakta oss per telefon på 020 78 76 41 eller mejla till oss på ordrar@lentiamo.se, så hjälper vi dig gärna.

Returer och byten

Har du ångrat dig? Inga problem! Du kan returnera ditt köp inom 14 dagar. Vårt vänliga kundsupportteam är redo att hjälpa till vid returer, byten och reklamationer. Och när du väl kontaktat oss, så blir din fråga vår prioritet.

För övriga ärenden – skriv ett mejl till oss – info@lentiamo.se

Inkludera ditt ordernummer, vad du behöver (är det ett klagomål / återbetalning / misstag / etc.) och beskriv för oss vad som har hänt. Om du har ett klagomål, se till att inkludera LOT-nummer och låt oss veta om askarna har öppnats eller inte. Bifoga även bilder av linserna och linsasken (sidan av linsasken med LOT-nummer och linsparametrar)!

Du kanske är intresserad av:

Missa inte nyheterna från världen av glada linser!